www.zwkuj.fora.pl
Zarządzanie w Kulturze
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.zwkuj.fora.pl Strona Główna
->
Imprezy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy Istotne
----------------
Sprawy Istotne
Terminy
Przedmioty 6 semestr
----------------
Zarządzanie Jakością
Finanse Przedsiębiorstw
Jezyk angielski
Seminaria Licencjackie
Fakultety
Przedmioty 5 semestr
----------------
Kodeks Postępowania Administarcyjnego
Zarządzanie Projektami
Gospodarowanie Przestrzanią
Fakultety
Przedmioty 4 semestr
----------------
Zachowania organizacyjne
Finanse publiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Zarządzanie w samorządzie terytorialnym
Prawo administracyjne
Informatyka w zarządzaniu
Prawo administracyjne
Metody i techniki analiz społ. i ekonomicznych
Bezpieczeństwo publiczne
Język angielski
Fakultety
Przedmioty 3 semestr
----------------
Podstawy zarządzania publicznego
Finanse
Rachunkowość finansowa
Badania marketingowe
Podstawy zarządzania publicznego
Zarządzanie kulturą
Język angielski
Fakultety
Przedmioty 2 semestr
----------------
Ekonomika sektora publicznego
Stylistyka polska
Podstawy prawa cywilnego i gospodarczego
Komunikacja społeczna i negocjacje
Podstawy zarządzania
Marketing
Technologia informacyjna
Ochrona własności intelektualnej
Przedmioty 1 semestr
----------------
Geografia gospodarcza
Filozofia
Podstawy prawa
Trening interpersonalny i adaptacyjny
Nauki o organizacji
Elementy socjologii
Podstawy zarządzania
Matematyka
Mikroekonomia
Seminarium dr Gawła
Hydepark
----------------
Imprezy
Reszta
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
ombra
Wysłany: Śro 17:57, 05 Maj 2010
Temat postu:
heja,
Ja jestem za - akurat w ten czwartek mi pasuje
glutella
Wysłany: Wto 19:29, 04 Maj 2010
Temat postu:
ten czwartek, jazz rock, może być
chyba że ktoś idzie na koncert juwenaliowy?
w każdym razie, jestem za knajpą
OlaPtasińska
Wysłany: Wto 19:14, 04 Maj 2010
Temat postu:
nie no, nie możemy rozstać się tak po prostu:) w końcu wszyscy się rozejdą w inną stronę, dla niektórych będzie to prawdopodobnie ostatni rok studiów (hmm kto to może być, OMGGG) także wiecie...
ja proponuję tak wstępnie iść w ten czwartek do jazz rocka, ja będę z Karolą na 100% (prawda Pachucy?), a reszta jak nas będzie szukać to niech patrzy dokładnie, a nie tak jak ostatnio:D a tak na serio, to fajnie jakby się zebrało więcej osób, bo w jazzie mieliśmy pierwsza naszą grupową imprezę!
jamajka
Wysłany: Wto 16:45, 04 Maj 2010
Temat postu:
niby wiadomo, ale gdybyście miały mnie pominąć.. ja chętny zawsze (:
Coure
Wysłany: Wto 16:12, 04 Maj 2010
Temat postu:
Zapij to Dorotko:)
Ja również chętna:)
dorota
Wysłany: Pon 15:58, 03 Maj 2010
Temat postu:
ostatecznie może być, choć ja wciąż rozpaczam po tamtym balu....
ania c.
Wysłany: Pon 19:14, 26 Kwi 2010
Temat postu:
ja:P
jamajka
Wysłany: Pon 18:20, 26 Kwi 2010
Temat postu:
proponuję zrobić bal licencjata ludzi z zarządzania kulturą (czyli nas) (: coś się wynajmie i zrobimy sobie sami impreze, kto chętny?
Kasia Karkoszka
Wysłany: Pon 16:54, 26 Kwi 2010
Temat postu:
eeee no co Ty??!!
Taki mamy nieogarnięty rok że nawet na jedną pożegnalną impreze nie potrafi sie zorganizować?? NIeładnie...
ania c.
Wysłany: Nie 12:34, 25 Kwi 2010
Temat postu:
W związku z małą liczbą chętnych impreza nie odbędzie się. Osoby, które wpisały się na listę i chciały przyjść przepraszam za stworzenie złudnych nadziei... Przykro mi, że tak wyszło...
ania c.
Wysłany: Czw 18:30, 15 Kwi 2010
Temat postu: 18 maj - bal licencjata Żaczek
Byłam dzisiaj w Żaczku zeby ustalić wszystko i sprawy mają się tak:
1) Oni zapewniają nam sale + ochrone + obsluge baru za free
2) Impreza ma trwać nie dłużej niż do 3:30...:/
3) Zostawiają do naszej dyspozycji sprzęt grający, dj musi mieć tylko swojego laptopa
4) Jeśli chodzi o jedzonko to tak jak ustlalismy ma być tylko szwedzki stół, rozmawiałam z tą Panią i tłumaczyłam, że chcemy szewdzki stół i ze mozemy zapłacic wiecej, ale zeby cały czas dokładali, ale powiedziała, że nie ma takiej możliwości ponieważ dokladliby wtedy w nieskonczonosc itd. i że szwedzki stół jest taki jak przewiduje norma europejska:P i ze jeszcze nikt nie narzekał na to że było mało i że jeśli nie chcemy ich cateringu to możemy sobie sami zrobić kanapki i swój szwedzki stół no ale wątpie żeby się komuś chciało... No więc póki co powiedziałam, że skorzystamy jednak z tego szwedzkiego stołu, ale gdybyście mieli jakieś inne pomysly to dawajcie:P
5) Muszę im podać ostateczną liczbę osób po juwenaliach więc bardzo proszę abyście się namyślili do tego czasu:P i powiedzmy że 5 maj to by byl taki ostateczny termin zgłoszeń ok?
6) Co do dj to Justyna albo Magda załatwią jednego ze swoich kolegów, nie chcą oni brać pieniędzy ale mozna juz temu wybranemu dj postawić kilka piwek i dać mu jeść czy coś
7) Podliczając koszty wychodzi 30 zł catering + dj więc myśle zeby sie skłądać po 40 zł/osobe jesli zostanie pieniedzy to zwrócimy a moze uda mi sie jeszcze np załatwic jakas beczke piwa taniej czy cos to wtedy bysmy tez wliczyli to.
Podsumowując do 5 maja czekam na zgłoszenia, a do 10 maja na wpłate 40 zł od osoby.
Zachęcam wszystkich bo napewno bedzie cudacznie!
Pozdrawiam
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin